Coretan Ekpress Rakyat - 20/11/2015

Ekpress Rakyat 02

Koc yg sgt selesa!

Gerimis mengundang

Kurniaan ILAHI

Destinasi , Batu Gajah Perak

Gerimis menemani tatkala keretapi ini memulakan perjalanan..

Dingin, sedingin aku yang masih mencari cari erti dan destinasi hidup

Mata telah seakan akan letih, seolah olah meminta aku supaya membawa diri ke alam lena. Tapi diri belum puas rasanya untuk terus menikmati indahnya langit dan rimbunan hijau ciptaan ILAHI

Hati berkata kata minda bermain main.. Sampai bila harus leka begini, kadang kadang lupa untuk membaca tinta dari ILAHI.. Majlis ilmu masih belum mampu dijejaki.. berat untuk melangkah. Hanya kerana sebuah alasan KEMALASAN yg merajai perjalanan hidup ini..

Bersyukur dengan rezeki dari ILAHI. Walau ada rasa iri pada mereka yang mempunyai zuriat pewaris keturunan.

Aku adalah aku, semoga hidup ini berada di bawah keberkatan dan lindungan dariNYA walau aku selalu lupa aka DIA


No comments:

Post a Comment